Sunday, September 1, 2013

Anda ada masalah angin dalam badan?

Assalamualaikum..
Sudah lama tak update blog.. dah berhabuk baby i ni. kesian dia.

Ok now i nak update tentang vitamin yang sangat sesuai untuk
anda yang mengalami masalah ANGIN dalam badan.

Sesetengah orang senang je angin die nak dikeluarkan ye..
tetapi ada juga yang memang susah benar la angin nak keluar dari badan.

Saya tak cakap kosong sebab memang ada 
salah seorang dari sahabat saya mengalami masalah angin.
dah susah pula nak keluarkan.



Jadi saya cadangkan dia ambil 2 biji Peppermint-Ginger Plus

Alhamdulillah jika sebelum ni dia susah nak sendawa now 
dengan mudah dah boleh sendawa normal seperti orang lain.

Dan testimoni dari diri saya sendiri juga, saya memang susah nak sendawa.
Selepas amalkan Ginger Plus, alhamdulillah masalah selesai. Syukur alhamdulillah.

===========================================


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan :

Sms/whatsapp : 019-479 2993
Email : belezza-boutique@gmail.com




No comments:

Post a Comment