Tuesday, September 3, 2013

Masalah Rambut Gugur dan Kuku Rapuh

Adakah anda mempunyai masalah rambut gugur?
Dah cuba pelbagai jenis syampu tetapi belum juga selesai masalah anda tu?

Ya, anda mungkin boleh cuba pelbagai syampu yang ada di pasaran.
Pelbagai jenama ada di pasaran sekarang.
Saya pun dah cuba syampu yang anti hair fall bagai
TETAPI
mungkin kerana saya stress dengan kerja,
MAKA
rambut saya masih gugur.

Lalu saya buat keputusan untuk mencuba Zinc Complex kerana 
berdasarkan reseach di Google, rambut gugur biasanya disebabkan akar rambut yang tak kuat 
akibat kekurangan zinc di dalam badan.


Saya pilih untuk ambil zinc untuk menguatkan akar rambut, dan ini result yang saya dapat.

1. Kuku cantik kemerah-merahan dan bersinar!
2. Selera makan saya sudah kembali & saya jadi kuat makan.hehe
3. Badan dah kurang angin mungkin sebab saya dah kembali selera makan.
4.Masalah rambut saya belum menunjukan kesan mungkin sebab saya stress dengan kerja..
Nantikan update seterusnya dari saya tentang rambut gugur di entry seterusnya ya..

Terdapat lagi testimoni2 lain insya Allah bila
ada kelapangan saya upload ya.

===========================================


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan :

Sms/whatsapp : 019-479 2993
Email : belezza-boutique@gmail.com




No comments:

Post a Comment