Saturday, August 10, 2013

Advanced Joint Health Tablet - Penawar Sakit Lutut

Salam Aidilfitri buat semua..
Masih ingat entry saya berkenaan promosi Bulan Ogos disini ?

Sebenarnya ibu saya sendiri mengamalkan Advance Joint Healt Tablet (AJHT) ini.
Saya belikan untuk ibu bulan lepas kerana kasihankan ibu yang
 selalu mengadu sakit sendi dan lutut katanya.
Sayu melihat ibu jalan dah tak berapa betul,
kadang2 selalu kejang juga kakinya tu.


Lalu saya berikan sebotol AJHT untuk dia.
Dan hari ini saya follow up tentang kesihatan beliau dan feedback
ibu sangat memuaskan hati saya.



Katanya dia dah tak sakit lutut lagi,
 dan saya pun akui ibu dah tak mengadu sakit2 lagi seperti sebelum ini!

Alhamdulillah saya sudah berjaya menemui penyelesaian untuk masalah
sakit lutut ibu saya.

Adakah anda juga mempunyai masalah seperti saya?
Jom share bersama saya masalah anda,
moga saya dapat bantu kalian juga!


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan :

Sms/whatsapp : 019-479 2993
Email : belezza-boutique@gmail.com


No comments:

Post a Comment