Friday, September 20, 2013

COMING SOON : VITAMIN C 500MG SUSTAINED RELEASE

Alhamdulillah, pihak Shaklee 
baru sahaja umumkan yang Vitamin C 500mg
akan kembali ke pasaran pada pertengahan October 2013!



Huhu, berjanggut Cik Jihah menunggu akhirnya..
bulan depan anda2 yang mahu cantik termasuklah saya
akan berpeluang sama2 cantik. hehe..

Tapi saya tak nak ambil pre order ea..
So kepada anda yang baca entry ni please alert, teruskan ikuti blog ni
atau
tinggalkan saya no phone anda pada saya untuk dihubungi kelak.
Bila stok dah ready terus saya nak gi serbu branch Shaklee tau. 

^_^
mood : harus sabar

sms/whatsapp : 019-479 2993

====================================================

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan :

Sms/whatsapp : 019-479 2993
Email : belezza-boutique@gmail.com

No comments:

Post a Comment