Tuesday, October 15, 2013

Vitamin C 500mg

Assalamualaikum.
Dalam masa beberapa hari lagi saya jangkakan stok 
Vitamin C sustained release bakal berada di pasaran Malaysia.
Setelah setahun menantikan Vitamin C ini, saya
dapat jangkakan bahawa vitamin ini akan sold out dalam masa
yang singkat!

Fuh, mana taknya siapa yang pernah mencuba
Vitamin C ni pasti tahu akan khasiatnya.
Sebabnya saya sendiri pernah cuba vitamin ini tapi sempat cuba 
sebotol sahaja, itu pun trial pack dalam 30biji.

Pada masa tu saya belum lagi menjadi ahli Shaklee.
Sekarang alhamdulillah saya dah jadi ahli dan saya
nak kongsikan rahsia kenapa Vitamin C ini sangat baik.
Antara kesannya ialah kulit saya semakin lembap dan kurang berminyak.
Kulit wajah pula semakin licin!



Untuk vitamin C memandangkan stok sangat high demand, maka
saya ambil pre order..
dan sudah tentu anda perlu bayar dahulu ya sayang2 sebagai tanda anda serius buyer.
Kerana saya sangat bimbang vitamin ini akan cepat sold out
jadi pada hari pelancaran stok saya akan terus pergi ke branch untuk dapatkan
stok vitamin C ni.
Sila hubungi saya untuk pre-order ya.
Jika stok habis, jaminan pulangan wang akan dikembalikan.

Hubungi saya untuk dapatkan vitamin pada harga istimewa.

====================================================

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan :

Sms/whatsapp : 019-479 2993
Email : belezza-boutique@gmail.com

No comments:

Post a Comment