Sunday, October 13, 2013

Jana pendapatan bersama Shaklee

Assalamualaikum.
Berapa ramai antara kalian sedang tercari-cari cara mudah untuk
tambahkan pendapatan sampingan.

Adakah anda cukup selesa dengan tangga gaji ketika ini?

Kenapa perlu join Shaklee ?

1. Anda boleh mulakan bisnes hanya di depan laptop atau smartphone!
2. Tak perlu jumpa orang( jika anda seorang pemalu ^_^  )
3. Proses penghantaran diuruskan oleh pihak Shaklee, jadi anda tak perlu ke pejabat pos!
4. Anda akan mendapat bimbingan dari group besar kami 
yang saling support antara satu sama lain.
5. Anda diterapkan ilmu2 kerohanian untuk berjaya dalam perniagaan.
dan banyak lagi benefit yang akan anda dapat.

Saya SID area Bayan Lepas dan Kota Sarang Semut ^_^

Jom sertai keluarga besar Shaklee dan sama2 jana pendapatan bersama kami.
Saya kongsikan bersama anda cara untuk join 
bisnes Shaklee.

1. Bayar yuran pendaftaran sebanyak RM65 
(Sila tambah RM10 ke Semenanjung @ RM20 ke Sabah dan Sarawak untuk 
kos pengeposan memberkit).
Saya akan uruskan proses pendaftaran dengan mengisi borang keahlian anda.

Percuma kos pengeposan jika anda daftar terus 
di mana-mana cawangan Shaklee dengan menggunakan
 id saya iaitu 
907090(Najihah)

Atau pun membeli produk Shaklee bernilai RM660 @ 200 point dan anda mendapat keahlian secara PERCUMA!


Banyak pilihan untuk anda join Shaklee, pilih saja cara mana yang anda mahukan.
Untuk anda yang kekurangan modal,
saya cadangkan kalian menjadi ahli dahulu dengan yuran pendaftaran sebanyak rm65
dan selebihnya menjadi tanggungjawab saya untuk bimbing anda.
Jom sama2 berjaya dengan Shaklee =)

No comments:

Post a Comment