Sunday, July 14, 2013

TINGGAL 15 HARI SAHAJA LAGI UNTUK PROMOSI BULAN INI

Salam <3 p="">
Sudah hampir tengah bulan, begitu cepat masa berlalu.
Dalam 15 hari lagi bulan Julai bakal melabuhkan tirai..
Begitu juga promosi untuk GLA pada bulan ini..
So Jiha up sekali lagi promo bulan ini untuk tatapan anda.

=========================================

Assalamualaikum.
Jom tengok promosi untuk bulan ini.
Tadaaaaa!!!


GLA Complex sangat menjadi perhatian buat para suami isteri
yang belum menimang cahaya mata amnya.
Jom kita kaji kelebihan GLA Complex berdasarkan testimoni
para pelanggan.

KELEBIHAN GLA COMPLEX :

# Membantu masalah period yang tidak teratur
# Mengurangkan Jeragat
# Stabilkan emosi terutama buat wanita pre-menoupouse
# Kurangkan masalah senggugut
# Menguatkan kuku

dan banyak lagi sebenarnya khasiat GLA Complex ni..
saya cuma highlight khasiat utama sahaja.
Selebihnya anda boleh refer disini

Jom kita lihat testimoni pengguna GLA Complex pula ya.


{TESTIMONI }

" Asslam.. Just nak share experience.. Saya start consume GLA Complex on January 2013 sebab 
ada masalah period pain & cycleperiod panjang. Sy dah kahwin lebih kurang 4 tahun 6 bulan.
Baru2 ni saya check up +ve. Dr cakap dah 6 weeks. Doakan saya selamat bersalin "

=============================================

Ha, kan dah nampak tu kelebihan GLA Complex keluaran Shaklee.
Memang tak rugi bagi anda yang cuba GLA Complex ni.
Boleh la roger saya untuk tempahan ya. 
Promosi bulan ni, Beli 6 GLA Complex Percuma 1 ! wow!
Kepada anda yang nak tambah pendapatan dan menambah saham akhirat,
jom sertai saya sebagai member Shaklee.
Insya Allah saya guide anda untuk sama2 berjaya !

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan :

Sms/whatsapp : 019-479 2993
Email : belezza-boutique@gmail.com





No comments:

Post a Comment