Monday, June 10, 2013

Saya Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kedah dan Penang

Assalamualaikum :)

Hai semua, saya Najihah, pengedar sah Shaklee untuk kawasan Penang dan Kedah.
Sekarang saya bekerja di Penang, jadi kepada anda yang nak saya COD untuk kawasan Gelugor, Queensbay, Bukit Jambul, Bayan Lepas saya boleh pergi hantar. Pembayaran dibuat ketika COD lah, dah nama pun COD(Cash on Delivery) kan.. ;)

Pick Up Point:

Untuk Kawasan Penang:

Pesisir Pantai Queensbay Mall
Bukit Jambul Complex.
Area Bayan Lepas : Meet up di Knowles Electronics (M) Sdn Bhd
Area Gelugor : Meet up di Public Bank Pantai Jerejak

Untuk Kawasan Kedah(Hujung Minggu) :

Kota Sarang Semut : Bus Stop
Bukit Besar 
R & R Plaza Tol Pendang/Gurun

Untuk kawasan2 lain seperti Sungai Petani, anda boleh call dulu..saya boleh turun SP sekejap sebab nak balik kampung memang saya melalui SP(highway).Biasanya mostly balik kampung saya melalui exit Gurun dan kadang-kadang sahaja exit di Pendang. Tetapi jika anda permintaan saya boleh pertimbangkan :)

Anda boleh call saya untuk double confirm tempat perjumpaan untuk ambil barang.

Untuk pelanggan di luar kawasan Utara :

Saya boleh pos terus produk Shaklee idaman anda ke muka pintu anda !

Jangan ketinggalan PROMOSI terkini dengan LIKE fanpage saya di sini : Pinky Vitamin Shop


No comments:

Post a Comment